Followers

Sunday, October 30, 2011

HL : Minggu ke-2

Harini aku dah timbang utk hari ke-15(Minggu ke-2). Seperti biasa Herbalife Coach aku akn sedia dtg bila aku calling2.. Penerangan demi penerangan dan selepas tu buat timbangan.. hehe tu yang buat aku cuak semacam tu...risau kalo berat badan makin naik... Alhamdulillah berat aku turun lagi!!! :) sekilo utk seminggu. So update HL kali ni ...


HL Weight info :

15/10/2011 (hari pertama makan HL)

Tinggi : 165cm
Berat  : 90.2kg

20/10/2011 (Selepas 5 hari)

 Tinggi : 165cm
 Berat :  88.6 kg

30/10/2011 (Selepas 15 hari)

 Tinggi : 165cm
 Berat :  86.8 kg

Total loss : 3.4kg

Memikirkan yang aku akan ambil HL ini utk jangkamasa yang panjang so aku pun decide utk beli pakej 5 bln. Harganya RM 2250 tapi memikirkan lagi jimat dan untung berbanding ambil sedikit demi sedikit so aku pun dgn cekal atinya mengeluarkan duit yg pada aku agak byk gk... Tp tkpe ini seperti 'investment' yang aku buat demi kesihatan dan penurunan berat badan...hehe.. Target aku ialah utk capai berat badan ideal 65kg pada 20/3/2012(tarikh lahir aku)... So wish me luck...;)..

Pesanan Penaja: No Pain No Gain, No Sacrifice No Better Result. Sedikit kecewa krn Piala Malaysia : Team Terengganu kalah kepada N. 9 (1-2) mlm tadi...tp adat la tu...ada kalah ada menang...peace yoo..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...