Followers

Tuesday, November 1, 2011

Kerja Oo Kerja

Hari ini hari pertama aku mulakan kerjaku setelah MC 2 bln slps operation slip disc. Mula bawa kereta sorang-sorang disbbkan Mr. Seben ada kerja di KLCC. So aku pun bawalah kereta seperti siput. Slowly and steady...biarlah kenderaan lain potong aku tk kisah...Yang aku kisahkan ialah sakit belakang aku ni setiap kali terlanggar lubang atau bonggol di jalan... Sampai di opis, penat plak melayan pertanyaan.. psl sakit dan kenapa buat operation...hehe..tp tulah aku terasa mcm org kesian kt aku je..kalo bleh tnk derang tnya byk2 psl sakit ni..biar it goes with the flow...tp ntah knp rs malu pun ada... terasa seperti diri minta dikasihani...tp aku tkmo cmtu...Biar jelah... Tp aku tau limit aku smpi dimana...aku akan buat kerja berdasarkan had kesihatan aku... tk boleh nk gerak banyak atau mengangkat benda berat...Kalo bos marah, biarkanlah sbb aku rasa kesihatan aku ni lg utama... nak duduk lama di tempat pn tk bleh...Naseb baik partition aku ni agak tersorok so boleh la aku baring bwh meja bg meluruskan pinggang...Kalo org nmpk pun ape aku kisah...Sudah sakit takan mau disorok lg...Hehe...caiyok2...u can do it...

Pesanan Penaja: Kerja melambak slps 2bln MC...adoi...tkpe buat ape yg termampu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...