Followers

Friday, October 21, 2011

Bosan atau gembira?

Awal2 pagi td dah gerak drp Melaka ke Putrajaya.. Ada appointment Doc kt KPJ Kajang.. Aku ingatkan dah boleh keje next week, rupenyer dia bagi lg MC lagi seminggu... Patutkah aku gembira?.. Sebenarnya aku dah bosan dok umah.. Sbb aku ni jenis tk reti dok diam.. Yelah MC pun bkn aku bleh berjalan2 pun.. Just dok umah je smbl mkn ubat n Herbalife... aku ckp ar ngan doc tu bleh tak start keje mggu dpn.. ayat yg dia balas sedap jek... 'boleh keje tapi kalau ada apa2 terjadi, u jangan salahkan i dan pihak hospital sbb u yang gatal2 nk pegi kerja'...amboi mulut doc ni boleh tahan laser.. seb bek dia nk g haji mggu dpn.. sabor2.. Aku bkn ape.. nak kata rajin sgt keje tak la jugak..cuma takut bos aku kata apelah anak buah dia ni MC lamaaa laa sgt... sbb kitorang mmg tk cukup org dah.. Anak buah aku yg membackup keje aku pun pegi buat Haji weekend ni... (anak buah sbnrnya lg tua drp aku ni)... jd dgn serba salahnya aku call boss aku baru sat td.. Alhamdulillah dia bleh terima.. Arghh lega... tapi keje aku surely la melambak... Nak wat cmne... Tulah pentingnya kesihatan.. Kalo kesihatan baik, InsyaAllah yang lain akan jdik baik.. Tp jika datang juga sakit ni anggaplah dugaan drp Allah s.w.t dan juga sebagai penghapus dosa.. Redha dan yakin ada hikmah di segala dugaan yang Allah tentukan utk kita.. InsyaAllah... kt kawan2 yang m'backup' keje aku tu, terima kasih byk2... Nanti aku backup keje hang plak noo.. :) peace yoo..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...