Followers

Wednesday, November 16, 2011

Akibat susah nak lelap

Mata oooo mata apsallah ko susah nk lelap arini... rsnya sbb aku masukkan doa sudu kecik nescafe dlm shake HL aku mlm ni...haa amik ko kemi.. jd burung antu la mlm ni...dh terlebih cafein.... Dh susah nk lelap ni terpikir la mcm2...psl keje la...handoi...dh nk akhir thn...aku mc je dah 2 bln lebih... keje byk lak tertunggak...ape citer neh... mulalah semangat keje aku merudum..ditambah lagi dgn syok releks kt umah selamaaaaaaa ini...pergh kembalilah ngko wahai semangat keje... Ceh mcm boleh dirayu2... kdg2 terpikir mesti best jd fulltime housewife kan... dok umah releks buat keje umah pn sukati kita tde sape nk mengarah.. tp pikir2kan balik utang piutang yg melambak neh..haha...jgn haraplah noo... kecuali aku kautim ngan presiden bank soh lupakan jelah utang aku tu...Banyaklah cantik muke...hehe... tp tulah what happend will be happened...this friday jgn lupe keje yek... ohhh...selamat tgl tv di waktu pagi, tghari dan ptg(kecuali sbtu dan ahad la kan)...dan selamat dtg keje...opsieee... Ada kwn yg suggest aku cr keje len..act dh malas la...sume keje sama je...kecuali kalo di suatu masa nanti ada kebebasan kewangan...tataulah bler kan..brlah aku benti dgn hati yg tenang...sementara ini bersabar dan redha... kumpul dlu modal2 yg ada... mybe mane tau aku nk involve dlm bisnes ke plak...hahahaa... dlm kpala otak ni mengarang je...tp nk melaksanakan tu yg tk kunjung tiba tu...biler la agaknya aku boleh ada kedai kek n roti aku sendiri...atau muffin...or anything yg berkaitan ngn hobi aku... bile bgn pagi rs gembira sbb aku buat perkara yg aku sukai..aitu baking...erm hopefully someday... there's a way if there's a will...cewah sesuke ati je aku convert peribahasa melayu jg omputih...watever la kemi..asal ko bahagia..ok gtg nk titon ngantuk sudoh...bubuiii....

Pesanan Penaja : pastikan target kuruskan badan tu tercapai...at least i've finished sumthing...()

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...