Followers

Friday, November 11, 2011

11.11.11...

11.11.11...lawa tarikh ni...lg2 kena pulak dgn penghulu hari iaitu hari Jumaat...tde ape nk ckp sbnrnya...tp suka la date arini...sesuai untuk org yang mahu mulakan hidup baru... ;)...lapar la plak...tp drp semalam tde selera nk mkn...cuma mkn HL pagi dan mlm manakala tghari mkn sekeping roti wholemeal...hampir2 nk pengsan bgn pg td...mybe pukul 3 pg baru bleh lelapkan mata..susah sgt nk lelap...dpt tido pn 5 jam je...bgn pg pas sarapan HL aku pun timbanglah...timbang punya timbang...terperanjat dengan result...belum sebulan lg ni...oklah baitu...

HL Weight info :

15/10/2011 (hari pertama makan HL)

Tinggi : 165cm
Berat  : 90.2kg

20/10/2011 (Selepas 5 hari)

 Tinggi : 165cm
 Berat :  88.6 kg

30/10/2011 (Selepas 15 hari)

 Tinggi : 165cm
 Berat :  86.8 kg


11/11/2011 (Selepas 27 hari)


Tinggi:165cm
Berat : 85.0kg

Total loss : 5.2 kg

Kat sini aku nk share yang aku keep track ape yg aku mkn dan juga berat harian di www.fitday.com..kt sini free je..tp kalo nk yang berbayar bleh gak try yang lain...tp pd aku fitday.com ni pun sudah cukup memadai...kt bwh ni adalah graph berat dan juga weight target ..so aku kena make sure berat aku tk boleh lebih drp garisan graph yg telah ditetapkan...kena strict if u wanna gain a good result..bkn gain weight ok..hehe

Weightgraph

Pesanan Penaja : Ek eh..laptop aku oklah...hanya aku dan cik laptop je yg tau... :P ...hahahahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...