Followers

Thursday, November 17, 2011

Slipped Disc yang Menguji Aku

Macam2 dugaan... yelah Tuhan nk duga kita setakat mana kesabaran... pagi ni bgn mcm biasa...timbang berat.. buat shake HL..mandi n kemas2 umah sket.. baru je nk baring dpn tv tiba2 Kaki kanan terasa kesakitan...kejang tiba2.. lama kejang berdenyut2...nak bangun pun terasa sakitnya.. call mr seben, dia plak ada kt kl kursus.. Sedih sgt2 rs bler tanggung sakit keseorangan...yang peliknya sblm ni rs ok jer...siap pergi jln ke low yat n midvalley lg aritu...tersilap angkat benda berat ke?..rsnya tde...sbnrnya semasa aku post ni tgh tanggung rs sakit...tde sape nk mengadu hanya pada blog aku ni jelah...aku urut betis ni sket2..mkn ubat saraf..tp mcm tde kurang pun...sabarlah mybe akan kurang gak nanti...tulah aku...kdg2 org tgk fizikal nmpk sehat tp sakitnya aku sendiri yang menanggung...kalo dlu 2 minggu slps operate, mak begitu jaga aku...tkleh buat keje..just duduk n rehat mkn ubat...tp skrg kt umah sendiri aku mcm tk bleh dok diam...rs ader je benda nk buat...kdg2 terpikir gak smpi bler aku kena tahan kesakitan ni...Igtkan selepas operate akan hilang terus penyakit ni rupanya aku silap...kebanyakan blog yang aku lawati berkaitan slipped disc ni, patient nya menghadapi kesakitan seumur hidup...sedikit rs down tp ape2 pun aku berserah padaNya...kita berusaha Dia yang menentukan...mungkin kesakitan ini membuatkan aku lebih dekat dan ingat pdNya...redha dan sabar...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...