Followers

Sunday, November 27, 2011

Kepok lekor, sata dan otak-otak Ganu Pnyer....

Arini abis la diet aku...tiap2 kali jalan je mesti diet Herbalife aku terganggu...takut rase nk timbang sok...tp tkpe cover dgn minum teamix HL...actually kt Tganu ni pada aku yg sedap kepok lekornya kt Kelulut no gerai 008..Ada gak org yg suka beli kepok losong tp pd aku sedap lg kt kelulut ni...bleh pilih yang bergoreng ataupun yang rebus..Mr Seben apelagik dok mensopping kepok jelah dia..kwn2 pesan katanya..pastu kami singgah plak kt Pasar Besar Dungun..beli sikit udang besar n kepok kering..aaa yang tu kwn aku plak pesan...hehe..singgah skjp umah kt Dungun, jmpe penyewa dan jiran lama kitorang...borak2 smpi dah tengahari...lapau plak perut...si seben plak ajak g maka n kt kemaman...teringin nk mkn sata kt Aziz Satar Restoren(bkn azis satar pelakon yek)..first time mkn kt sini..sedap gak sata dia siap bungkus bwk balik lg... ngeee...kt sini pn ada gaku nasi dan lauk pauk so jgn jgn risaulah psl sumeee adaa..jom cekidaud bebeh..

1322401722480

1322401793969

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...