Followers

Thursday, December 8, 2011

Hari Sedih dan kuciwa...huhuk

kpi.......o kpi.....kalo sape tatau tu kpi stand for Keep Performance Index..itulah yang menentukan byk atau sedikitnya gaji naik atau bonus setiap pekerja...arini dpt dh borang biru tu...erm..mmg dh agak markah yg bos aku bg rendah drp expectation..alasannya sbb aku mc lama psl operation aritu...sukati ko la bos...jawablah nanti kt akhirat..aku redha wpun mula2 td rs kecewa...dah nk sakit nk buat cmne..cuma terkilan bile kerja kita tk dihargai dan bos buat2 tk nmpk...Tp aku tersedar..Aku kerja utk sape???..utk bos ka???.Atau niat kerna Allah swt...Ya Allah mudah sggh aku lupa..Biarlah dia nak bagi berapa, mintak2 'Dia' yang maha pengasih dan penyayang dah siapkan bonus aku utk akhirat kelak...InsyaAllah... Think positive... ada lagi yang lebih susah drp kita...bersyukur dgn apa yg ada...

Pesanan Penaja: Sekali dua di bwh tidak bermakna selamanya di bawah..dunia ini ibarat roda..kadang2 kita di bwh kadang2 diatas...doa saja kpdNya...Aminnn Yarabalalamin..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...