Followers

Thursday, December 15, 2011

Bayaran PTPTN melalui KWSP

Arini sgt2 penat wpun cuti... penat berkejar2 untuk isi borang dan pos ke ptptn untuk dapatkan penyata pinjaman terkini dan salinan surat tawaran pinjaman...bukan senang nk kuarkan transfer det drp akaun 2 kwsp aku ke ptptn..aih nk byr pun byk la plak prosedurnya...biasalah.. Kene tggu 12hari waktu bekerja untuk ptptn hantar semua tu kpd aku...Dah la tu kene plak buat wang pos sbyk rm90 untuk dptkan semula salinan tawaran pinjaman... 'Pandai' betul ptptn buat duit ye...oklah baitu...first time aku isi wang pos...haha kelakar plak rsnya...umur nk msk 30thn br kenal ape itu wang pos ...adoyai cik kemi...aku siap google lg cara2 nk isi maklumat kt wang pos tu...kelakar tol...yelah it's always first time for sumthing kan...think positive...hehe..

Pesanan penaja: Nk smbg tdo...risau mlm nanti aku kene staybank migration..mudah2an semua berjalan lancar dn tk perlulah aku ke opis ptg ni...sangapp tol..ari cuti pn kene pgl standby...ooo keje ku sayang...lap u la... :-X

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...