Followers

Wednesday, March 20, 2013

20 hb March

Tarikh apakah itu???...ooo tu tarikh hari  lahir aku ke dunia ini 31 thn yg lepas...tk sgka dh 31 thn ...makin hari makin bertambah...matang kah aku...haha soalan cepu mas..sayuuu je pg ni kurasa...apa pn aku berdoa dan berazam utk memperbaiki lagik kekurangan diri ini...terutama hubunganku dgn Tuhan, suami, keluarga dan manusia sekitarnya...terima kasih Allah sbb beri lagi aku masa utk bernafas di dunia Mu ini... terima kasih suamiku yg byk bersabar dengan kerenahku sejak kita berkahwin hingga kini...terima kasih mak abah sbbb membesarkan dan memberikan ku ilmu dunia dan akhirat...terima kasih semua...InsyaAllah jika umur panjang kita berjumpa lg di thn2 akan dtg...Terima kasih kpd kawan2 yg beri ucapan selamat hari lahir dan yg belanja aku mkn pd hari ini...

Blk je drp keje....spt biasa mr ayg pick me up kt opis...ada surprisee...sejambak bunga ros n pink teddy...thanks ayg...love u forever n ever InsyaAllah till Jannahh.. :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...