Followers

Wednesday, March 21, 2012

20 March - Part 1

Tarikh aku dilahirkan 30 thn lepas...yep aku tk malu mengaku yg umurku telah mencecah angka 3 tu...tp terasa diri ni dh semakin tua...sedih kan.. 3 series...kalo bmw tu dh kire mewah dah tu..hehe...smlm aku bercuti...blk drp cuti ramai yang wish...siap buat 'forum' email lg...thanks ouls...tp seperti biasa aku hanya dpt membaca dan membalas sikit je forum korang disbbkan keje aku yg melambak ni...mtk2 jgn lah ada yg terasa ati...siap awal pagi ada yg belanja mcD bungkus lagi...hehe maceh ye citi...sedapppp mcD yg siti belanja neh....

20120321_133448


hahaa...yg bwh ni pihak pengurusan kompeni yg bagi...oklah...kole air panas...drp kad ucapan birthday je kan..ada improvement..hehe...byk songeh kan staff dia sorang ni...

20120321_135545

Sbnrnya smlm lagi spesel celebrate dgn  my laling..tp postponed dlu la entrynya yek...nk smbg kereja....

5 comments:

Ann Ishak said...

happy belated birthday, i dah follow u hihihi

dwaty said...

sempat lagi ker nak wish...

SELAMAT HARI LAHIR... SEMOGA SELAMAT SEMUANYA...

piskemi said...

Thank for ur wish..InsyaAllah mohon selamat dunia akhirat:-)

InaAchik said...

happy belated birthday...
semoga Allah mencucuri segala rahmatnya buat awk sekeluarga...

piskemi said...

Terima kasih...Aminnn...lps sthn br reply..:-) kes jarang msk blog

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...